Daripada Abu Hurairah r.a katanya, bersabda Junjungan Rasulullah S.A.W yang bermaksud : " Mengerjakan Umrah kepada satu Umrah yang lain adalah menghapuskan dosa yang berlaku di antara tempoh keduanya dan Haji yang mabrur ( yang penuh dengan kebajikan ) tidak ada balasannya melainkan syurga".

Diriwayat daripada Imam Ahmad

Thursday 18 August 2011

Gambaran Keseluruhan Monavie


MonaVie di jual di beberapa negara seluruh dunia, termasuk di pasaran Amerika Utara dan Selatan, Asia, Pasifik Selatan, Eropah dan Timur Tengah. Kita sedang mengembang secara pesat ke pasaran-pasarang di setiap rantau seluruh dunia sambil membina jenama yang benar-benar global.





Diperkenalkan pada bulan Januari 2005. MonaVie merupakan syarikat antarabangsa yang cepat berkembang maju dalam pembangunan dan pemasaran produk berkualiti premium yang diformulasikan secara saintifik untuk pengedaran individu-ke-individu.

Produk kami berbentuk suatu adunan khusus beri acai yang ditemui di kawasan terpencil Amazon, dengan buah-buahan memanfaatkan tubuh yang lain. MonaVie direkabentuk untuk membantu anda memelihara gaya hidup sihat dan aktif.

No comments:

Post a Comment